4 Mayıs 2012 Cuma

MEKTUP

Aşağıda ki not, havaalanının birinde bir barda, bir peçetenin arkasına yazılmıştır. Peçetenin aslı bendedir. Sahibi ya da muhatabı bir gün isterse, benden alabilir. Orjinalinin resmi de aşağıdadır.


“Seninle benim aramda konuşulacak ya da söylenecek bir şey kalmadığını biliyorum. Sorun bu değil. Son bir buçuk aydır 3 gün üst üste kendi evimde kalmadım. Ben düşünmemek istedikçe havaalanlarında, otogarlarda, neyden kaçtıysam o kafama üşüştü. Çok saçma, çok ama çok saçma bir haftaydı. Dün gece Esenler otogarda çorba içip otobüsü beklerken tek istediğim, bu hayatta tek istediğim karşımda oturuyor olmandı. Ve bu akşam havaalanında neden bilmem ağlamak üzereyken tek istediğim seni görmekti. Çok kızgınım ama kendime. En kötü ve en zayıf halimde sana düştüm. Bütün bunların bir anlamı olmadığını bile bile hem de. Ben yine eve gidip uyuyacağım. Vücut hala çökmedi ama kafam çok yorgun. Sana ihtiyacım var, o kadar…”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder