11 Mayıs 2012 Cuma

MAYIS



Ben tam balkonu temizleyip sezonu açtım ki; hava Kasım ayına geçiş yaptı. Mayıs akşamı yattık, Kasım sabahı kalktık. Bir şey daha var, "Mayıstı, seni o yüzden bağışladım" demiş ya Küçük İskender; Allah onu da bildiği gibi yapsın. Geleceği mi gördün, nereden bildin be adam? Sadece Mayıslarda mı böyle oluyoruz hakikaten biz? Hakikaten bu ayda insanın aklının iplerinde, gönlünün yaylarında ve "olmaz"larında falan bir gevşeme mi oluyor? Bir yakalasam, ona soracağım. O benden daha çok biliyor, biliyorum.

Bir şey diyeyim mi; bacaklarım, bacaklarımın üstleri acıyor. Ağrımıyor acıyor. Yağmurdan da değil, yok, "Mayıs"tan. Normaldir(miş). Allahıma şükür bir tek bacaklarım acıyor. Benden beklenmeyecek bir hissizlik, bir rahatlık, bir gevşeme. Gevşeklik kısmı, Mayıstan mı yoksa bu "acı"dan mı? Gevşememiz de normalmiş-tir sanırız. Cehalet zor iş ağalar! İşte, yaşanmadan öğrenilmiyor bazı şeyler. Ve bazı şeyler gözde büyütüldükçe saçmalaşıyor. Zamanı gelip te ele geçince de bakıyorsunuz ki; bu kadarmış. Olmuş ta bitmiş maşallah. Maşallah...

Allah çektiğine pişman olunacak acılardan korusun, biz değiliz evelallah. Çoklu konuşmamızdan isteyen nasiplenebilir, kalanlar da keyfine bakabilir. Bu bahar saçmalaması, yapılmış tüm saçmalıklara ithafen yazılmıştır. İsteyerek yapılmışsa hiç bir şey saçma değildir. Yeri vardı ki koyduk yoksa açıkta kalırdı. Ah neler anlatacağım da size; yerim dar. Zamanı var. Ama merak olmasın ben iyiyim. Esenlikte ve afiyetteyim. Gazı alınmış bebekler gibi(yiz)yim. Şişlerim indi. Baya dümdüz oldum. Bundan sonrası Allah kerim. Sonrası yoksa da kerim, varsa da kerim.

Bu balkona çiçek lazım. Şöyle pembeli beyazlı. Var mı önerisi olan? Yalnız baştan söyleyeyim; ben bilimum İzmirliden farklı olarak sardunyadan hazzetmem. Şimdi buna göre, var mı önerisi olan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder