16 Ağustos 2011 Salı

SARI KUYRUK

Ondan sonra neymiş efendim neden sinirlenmişim. Sinirlenirim tabi! Neyim ben andreoid mi? (bu, böyle mi yazılıyordu yahu) İnsanım ben, insan yiyecek bunu!
Konu şu ki; herkes sadece kendi işine baksa da üstüne vazife olmayan işleri kendine vazife edinmese ne güzel olur değil mi? Otuz yaşına gelene kadar sanıyorum ki bu hayattan bir şeyler öğrenmişimdir, yani taş olsa iki gram bir şey öğrenir. O zaman on beş yaşındaymışız -ki en çekilmez yaş grubu olduğunu düşünüyorum- gibi davranmamıza gerek yok. Ya da daha fenası bana, on beş yaşındaymışım gibi davranılmasına da gerek yok. Eğer bu sarı kuyruğumla ilgiliyse koparır atarım bak!

3 yorum:

  1. 1 android 2 bence değil ama öle olduğunu düşünenler olabilir

    YanıtlaSil
  2. ben bi de isim koymuşum androide: andre :)) öyle düşünen varsa kükreyince anlarlar belki öyle olmadığını.

    YanıtlaSil