24 Ağustos 2011 Çarşamba

İSMİ LAZIM DEĞİLGİLLER



İstemediğin ot dibinde bitermiş! Evet, biter! Eve çekirge girer mi ya?
Şu hayatta bi tanecik hayvandan korkuyorum. O da bu şey. Ben ki kardeşi yan odadan "ablaaaağğğğğ" diye çığırınca, elinde terlikle uçarak giden ve bilumum hamam böceği yahut kakalak ve hatta örümcek ne varsa kaşısında alaşağı eden, fare görünce yerinden dahi sıçramayan kız; bu mendebur hayvanı görünce vallahi çığlıklar atarak kaçıyorum. Tam seyirlik!
En son Yunanistan da Patras ta, şehrin orta yerinde böyle resmen İstiklal Caddesi gibi bir yerde, abartısız elim kadar (obsesifmakinist şahidimdir) o kahverengi mutantı görünce; var gücümle çığlığı basmam bir yana, bir de olduğum yerde tepinmişliğim var. Ama başka türlüsü olası değildi ki! Hayvan bir zıplasa benim üzerimi örterdi! Hayır, senin şehrin ortasında, o medeniyette ne işin var? Neyse, kabusa mahal vermemek için susuyorum.
Ama biter mi, hayır. Arkasından dönüşte, İpsala da gümrükte, hani o alerji olup ayak bileğimde baloncuk çıkmasına neden olan sineklerin olduğu gümrükte, lap diye şortuma bir şey atladı. Korka korka kafamı çevirmemle küçük boy ismi lazım değilllerden birini görmem bir oldu. Çırpınma ile silkelenme arasında kuzene dönüp "o ne yağğğğğğğğ dşglkdşdşggfgffşş?!?!" diye bağırınca sağolsun bu diri ve naciz vücudumu terk etti kendisi. Ondan sonra da otobüse binene kadar kaşındım durdum.
İşte geçen gece de "obsesifmakinist" le balkonda otururken ben bi mutfağa gideyim dedim su almaya. Gitmez olaydım. Tam dış kapının önünde öyle yeşil yeşil duruyor körolası! Ya ne işin var senin benim evimde? Ben çağırdım mı, gel dedim mi? Bi uzak dur işte değil mi? Ne mi yaptım; tabi ki ta balkona seslenip kuzeni yerinden kaldırdım. Maşallah o da elinde bir karton torba ile kurtardı beni, üstelikte o ismi lazım değil mahlukatı da öldürmeden.
Ya bu korkuların üzerine git, elinle tut o şeyi barış onunla şeklinde (ığhhhhh korkunç) neyşınıl cografik safsataları falan anlatmayın bana sakın! Düpedüz korkuyorum yahu! Tabi ki hiçbir mantıklı açıklaması yok, hangi korkunun var ki? Ama bu benim korktuğum ve hatta tiksindiğim ve de nefret ettiğim gerçeğini değiştirmiyor. Hem çirkin, hem zıplıyor ya! Daha ne olsun. Bak bu kadar yazdım ya valla içim kalktı. Ben gidip bir su içeyim. Böğğghhhh...

not: tabi ki resmini koymayacağım, onun yerine kurbağa koyayı da yesin yutsun inşallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder