9 Ağustos 2012 Perşembe

DOKTOR DOKTOR BAKSANA



Çok sık doktora giden bir tip olmadığım için sağlık sektöründen bihaberim. Bihaberdim. N’oldu, eşek gibi öğrendim.


Meşhur ağrılarım -ki hala geçmediler- yeniden can bulunca ben de “eeh yeter!” diyerek en yakında ki özel hastaneye koştum. Evet, çünkü çok zenginim ben! Mısır’da dedem var idi, artık yok. Karun kadar zengin amcam beni evlatlık aldı. Üstüne de bir Arap şeyhinin sekizinci karısı oldum. Böylece özel hastanede belimi kimse bükemez!

Bu sağlık sektörü nasıl para kazanıyor diye merak eden varsa, kendisine bir MR bir de kan testi yazayım öğrensin. Bana bundan fazlasını yazdıkları için ben baya öğrendim.

Sevgili nöroloğum ve fizik uzmanım (hemen benimsedim kendilerini), kafa kafaya verip; beyin MR, bilmediğim bir MR daha, kan testi, guatr kontrolü, ıvır zıvır derken bana maaşımın yarısına denk gelen bir fatura çıkardılar. Sayelerinde ağrım dindi ve yerini ince bir sızı aldı. Ayrıca bu özel hastane bana teşhis neyin koyamazsa kendimi Türk profesörlerine emanet edeceğim. Aceleden ve vakitsizlikten ilk bulduğum hastaneye saldırdım ama bir sakin di mi? Benim her işim böyledir ama…

Hayır, tamam, teşhis koyamadınız anladık; bari ağrılarımı kesseydiniz. Şu adını bir türlü telaffuz edemediğim Kataflan (annem kendisine Katamaran diyor) veya Voltaren (Voltran diyeceğim geliyor hep buna da) falan iç, idare et dediniz ama ben 30 yaşıma gelene kadar toplasanız üç kere Apranax içmiş (bir de 20 li yaşlarımda, intihara meyilli olduğum bir gece, bir avuç ağrı kesici-ateş düşürücü içmişliğim var ama sayılmaz sanırım), ağrı kesici camiasından mümkün mertebe uzak durmuş bir insanım. Eğer parmaklarım uyuşmasaydı yine içmezdim o ilaçları ama artık bardak tutamıyordum. Uzatmayalım. Teşhis olmadığı için tedavi yok henüz ama ben şu beyin MR nı acayip hevesle bekliyorum. Kim bilir neler çıkacak! Bu ağrılarıma değilse bile belki hayatımın başka alanlarına deva olabilecek bilgiler çıkar, ha? Ulan karakter MR çekilse ya bir de! Harika olurdu. Görünce kabul etmesi daha kolay olurdu belki. Hani göz görünce gönül katlanır felan.

Not: Durumumun ciddiyetini anlayın diye Doktorlar dizisini dayadım burnunuza; düşünün yani.
Şaka lan, sırf eziyet olsun diye koydum ama ben bile tiksindim kendimden, piiiii!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder