10 Temmuz 2011 Pazar

PANDA GÖZLÜ KURBAĞA



Evet, neydi kimler hatırlıyor? O gece kalabalıktık biz. Ben sarhoştum bi' bok hatırlamıyorum. Bir tekne görüntüsü kalmış aklımda yok, yok motor, deniz motoru. Üsküdar sahil, Kadıköy minübüsü, sarı dolmuş sıralama buydu sanırım. Ne çok bağırmışım yollarda, bir de ağlamışım. Ne ağlamak, içimi çeke çeke. Ulan insan sarhoş olunca ağlar mı ikide bir? Yolun ortasında duruvermişim öylece "sen bana bunu nasıl dersin" kabilinden bir cümleyi ağlaya ağlaya... Eziyetsizimdir ya normalde; o yüzden ettim mi tam ederim. Adamı hayatından da kendimden de soğuturum ben.
Ertesi sabahlarında o berbat mide burkulması, beni uyutmayan çarpıntılar, yarım saatte bir gözümü açıp telefona bakmam yüzünden nefret ediyorum ertesi gün pişmanlıklarından. Bunlar için de bir hap olsa keşke. Bir tane yutup hop unutuversem. Bana ne olduğunu kolay unutuyorum da başkasına ne yaptığımı zor unutuyorum. Sanki herşeyi berbat etmişim, o yüzden bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacak korkusu var ya... Fena...
Bu kadar önemli mi? Ya da bu kadar önemli olmalı mı? Herkes sarhoş olur, aklında birikenleri saçmalayarak konuşur, düşünememek için geri geri attıklarını kusar. Herkes dağıtır ve dağılır. Bunlar olur, öyle bir kere değil, bir kaç kere olur. Hepsi başka bir insana rastlar. Bu da daha iyi sanırım yani hep aynı insanın sabrını zorlamaktansa... Hem neden her şey aynı olamasın? Hadi olmasın. Belki daha iyi olur. Bu, benim. Ben ne zaman bir şeyleri bastırsam hayatımda; yüzümde patlayan sivilceler gibi dilimde patlar. Dökülüverir zamansız ve saçma bir yerlerde. Kafam neye karışmışsa zamanın bir yerinde ve ben onu çözmek yerine ileri bir tarihe hatta ikinci bir emre kadar kapatmışsam konuyu, ben de ters teper. O yüzden çoğu zaman tangır tungur bir şeyleri hemen konuşurum ya. Yoksa, yoksasından esirgenelim.
Ulen alacağın olsun votkabiratekila; yine yaptın bana yapacağını!
Atm kartımı yuttu, vermedi bana şerefsiz gece gece. Durağımı kaçırdım. Sabahında panda gözlü bir kurbağaydım. Ben demedim zaten, sen de gül bahçesi vaad etmedin, hem ben gülleri sevmem ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder