10 Ocak 2011 Pazartesi

ERKEK DEDİĞİN!

Öyle kolay kolay “erkek dediğin şöyle olur böyle olur” cümlesi kurmam. Tabi erkek dediğin sakallı olur, mangal yakmaktan anlar, cak cak sakız çiğneyip balon şişirmez, mümkünse abuk subuk dans etmez, elini tutacaksa sıkıca tutar, ucundan ilişmez hatta mümkünse kılıç kullanmayı tamam abartmayalım bari kelebek çevirmeyi bilir tarzı cümlelerim hariç. Ama erkek dediğin kadın dediğin yahu insan dediğin az biraz çenesini tutar! Orada burada herkesle her şeyi konuşmaz. Bir saklısı olur bir gizlisi olur. Ya erkek dediğinin ağzından her laf öyle kolay alınmaz, biraz kapalı kutu olur. Sağda solda dedikodu yapmaz, laf satmaz, döküleni toplar erkek dediğin; kendisi dökülmez. Bir şey dedin mi bilirsin ki orada kalır, inanırsın ki tutarsa bırakmaz, güvenirsin ki arkanı döndüğün an kınından bir bıçak çıkarmaz. Sen anlatır da anlatırsın, dinlemez görünse de bilirsin ki dinler, dinler çünkü bilirsin ki önemser. Önemseyen adam zaten sen ne dersen de dinler. Saçma da olsa, aptalca da olsa, çocukça da olsa; senin için önemli olanı sen, önemli olduğun için dinler. Offf erkek dediğin; çocuk gibi ona buna zırlamaz! Ağzından balığını düşürmüş martı gibi böğür böğür gezmez etrafta! Offf erkek dediğin; biraz erkek olurda bir şey diyecekse yüzüne söyler! Hakaret de edecekse, hüküm de giydirecekse, temelsiz sallamaya devam da edecekse ve hatta tehdit de edecekse bunu yedi kattan seksen kişiyle değil; seninle, senin yüzüne yapar! Erkek dediğin içi boş bir egonun, yersiz bir kibrin esiri olmaz, sadece alkol alınca aklı başına gelip dili çözülmez, yaptığı hatayı da verdiği ceza kadar savunur! Erkek dediğin biraz insan olur, insan!
Oh be!

1 yorum:

  1. Ohhh beeee!!
    Ne demişler dostum ; gördüğünü ört, görmediğini söyleme ...
    Amaaaa aaaah ahhhh!!!

    YanıtlayınSil