27 Haziran 2012 Çarşamba

SOĞUK SU



Yaz demek aşk demek, sevişmek demek, bilmem ne demek falan diyeceğim ama hükümetimiz bu konuda biraz hassas fark ettiyseniz. Yani sevişmeden önce bir durun düşünün derim ben. Ben mi? Ben hep düşünürüm zaten. Hayır, sürekli sevişmeyi düşünürüm demedim -ki buna neden olan bir adam tanımıştım- , sevişmeden önce düşünürüm dedim. "Düşünülecek ne var ki" dersini yeni öğrendim, üzerime gelmeyin. Tam öğrendim; uygulama yapılacak alana giriş izni kaldırıldı. Ne yapalım, o da arazinin sorunu. Geri çekildik.
Zaten mesele bu geri çekilme kısmında. Geri çekilmek demek, pılımızı pırtımızı toplayıp, ortamdan uzaklaşmak demek. Uzaktan seyretmek demek. Aklımıza geleni yapmamak, yapacak gibi olduğumuzda yutkunmak demek. Çünkü geri çekilmek; geri püskürtülmek demek. Çok sert! (bkz: son dönemde moda olmuş tabirler)
Birinin sizi iteklediğini fark ettiğiniz anda durun. Hani o, ellerini, göğsünüze dayamış sizi itiyor ya, hah işte, siz durun ve bir anda önünden çekilin. O da burnunun üstüne düşsün, mendebur n'olcak! Acımayın. O size acıdımı elleri böğrünüzü deşerek sizi iteklerken? Acımadı. Siz de acımayın.
Madem geri püskürtülüyoruz, tamam, çekiliriz. Orduları toplarız. Askerleri geri çağırırırız. İşgal ettiğimiz topraklardan gerisin geriye döner, çıkarız. Ama bizi çok ararsınız. Kimse işgalcisini aramaz mı? Hahayt! Stockholm Sendromu. Bir kere canınızı yakmasak, bizi zaten istemezdiniz, arzulamazdınız. Ben hep canımı yakanları istedim.(iki dakka uslu olun, sado-mazo bir şey anlatmıyoruz burada) Derimde ve derinde iz bırakacağını bildiğim adamları arzuladım hep. Dur ya, zaten şu hayatta kaç adamı kelime anlamı ile arzulamışım ki?
Hastayım, ateşim var. Dışarıda ki sıcağa, vücutta ki sıcak da eklenince; beynin sağlam kalan hücreleri de buharlaşarak yok olmaya başladı zaar. Baksanıza saçmalıyorum. Ayrıca bünye, bu saatte evde olmaya alışık değil. Gündüz düşlerine bağışıklığı yok. "Kalkıp gelsen de bir yanıma uzansan" deme cesaretini yitirdiğim adamın, yanımda uzandığına dair hayal görmem hayra alamet değil. Alametlerle işim yoktur genelde ama ateşten ötürü havale neyin mi geçirdim acaba?
Oldum olası soğuk su içemem, mutlaka ılık suyla aşılar da içerim. Ama yüzüme çarparım. Çarpayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder