12 Şubat 2012 Pazar

MAL OLMANIN DAYANILMAZ HAFİFLİĞİ

Bu iste seninle benim aramda ki fark bu sanırım; sen hala bastırmaya çalışıyorsun. Devam et bakalım, nereye kadar. Çünkü sandığın gibi olmuyor söyleyeyim. Bastırdım sandığın hiçbirsey basılmıyor. Gömdüğünü sandığın seyler zombiler gibi toprağı yararak dışarı çıkıyor ve haberin olsun ya da eğer unuttuysan hatırlatayım o süreç baya canını yakar. Benden söylemesi. Benden nefret edebilirsin, normal. Ama ben etmiyorum. Senden etmiyorum. Kendimle ilgili kısım biraz karışık. Zaten artık o kisimdayiz. Seninle ilgili bölüm bitti sayılır. Benimle ilgili bolumse yeni başlıyor. Çünkü zar zor topladığım parçaları dağıttın ve benim onları yeniden biraraya getirmem gerekiyor. Lanet olsun ki sandığımdan uzun sürüyor.
Bugün itibariyle üçüncü hafta da bitti. Haftaya bir ay oldu diyeceğim hatta ne yazık ki saymayı bırakana kadar saymaya devam edeceğim. Gider ayak konuşulacak seyler değil bunlar aslinda ama dün aksam birsey oldu. Tanrıya şükrettim. Seninle bu sehirde çok fazla yeri istila etmediğimiz, çok fazla sokağı, mekanı, caddeyi paylasmadigimiz için. Çünkü su elin parmakları kadar olanlar bile bana dert tasa olabiliyor. Hadi ben Bostancı-Taksim dolmuşundan, Beyoğlu'ndan, Kadıköy dolmuşundan, Kadıköy'de ki yokuştan, denize doğru bakan büfeden falan kaçtım diyelim; anasını sattığımin evinden nereye kaçacağım? Sorması ayıp, evimden nereye kaçacağım?
O oyunda ismi gecen Kahraman asla gelmez, haberim var. O yüzden oyunun adı "gelirken" değil, "beklerken" dir zaten. Ama iste tüm o romantik ask filmleri ile büyümüş, Hülya Kocyigit ağlarken ve arkada Boş Çerçeve çalarken kapıda Ediz Hun'un belirdigini gormuş biz saf kızlar; beklemeyi bir erdem sanmisiz, sanırım. Bilmiyorum. Ben vazgeçene kadar beklemek duygusu kalacak burada, iste bunu biliyorum. Duvarda ki o saat, her gece 12 ile 2 arasında daha çok ses çıkaracak. O akrepler yelkovan olacak adiler, o iki saatte adeta delirmiş gibi gürültü çıkarmaya devam edecekler. Ta ki bir gün sesleri azalana kadar ve hatta bitene... O zaman sağlıklı cümleler kurmaya başlayabiliriz. O zamana kadar elimizde ki mal bu. Ben yani. Malligima doymayayım e mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder