12 Mayıs 2011 Perşembe

VE HATTA ÇEVİRDİĞİNİ SANMACALAR...




Taşınma günlükleri, 3.bölüm...

  Dün gece mutfağı karınca bastı! Bak şimdi, apartman bahçe içinde ve mutfakta da balkon varsa, ta giriş katından itibaren kervan sistemi ile çift yönlü yol yapan karınca sürüsü; bina duvarını kulllanarak mutfağıma kadar gelebiliyor. Sonuç: ben bir elimde elektrik süpürgesi diğer elimde çamaşır suyu şişesi ile katliam yaptım. Ama gel gör ki zafer benim. Şimdilik... Bu haşere kısmına ancak, hayatınızdan atmak için cesaretinizi zor toplayıp sonunda tam kurtulduğunuzu sanarken bir gece ansızın yeniden arayan erkek arkadaş kadar güvenilebilir. Canları isterlerse yeniden o yolu kullanabilirler ama hayır, bu sefer ben hazırlıklı olacağım. Çağımızın nimetlerinden olan kimyasal saçmalıklar, böcek ilaçları ile silahlanıyorum. Mutfağımı kimselere yar etmem! Kendi ellerimle 3,5 saatte temizledim ben o mutfağı. Çapulcu bir karınca sürüsüne mi veririm?
Bu savaştan nihayet galip çıkan bünyeme "ezikböcek" in yaptığı votkalı takviye ve Jack Donaghy sayesinde rahat bir uyku uyudum. Tabi bunda hala doğalgaz bağlanmadığı için sıcak su olmasa da, taşıma su ile banyo yapmış olmamın da etkisi olabilir. Yoksa toplu böcek görmekten kaynaklı kronik kaşıntım geçmeyecekti ki bak yazarken bile şu anda saç diplerim ve çenemin altı kaşınıyor. Normal bir sabaha uynamak niyetindeydim ama sabah ne oldu? Banyoya girmek için lambanın düğmesine bastığım anda ampul patladı! İşte tam burada "lahavle" diyoruz.
Bugün nihayet uyducu arkadaşları ağırlayıp televizyon ve internet bağlantısı yaptıracağımız evimizde bakalım ilerleyen bölümlerde neler olacak. Beni asıl korkutan yarının bir "13.Cuma" olması. Yani daha ne... Yo, yo hayır, asla. Asla söylenmemesi gereken iki cümleden birini sarf ediyordum az daha ama neyse ki etmedim. Etmeyin. Aman diyeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder