16 Ekim 2011 Pazar

BU VALİZ YAZ VALİZİ, BU VALİZ KIŞ VALİZİ, ORTADA SU ŞİŞESİ


Şu anda arka planda çalan Orhan Gencebay'ın Hayat Kavgası için, sayın ve sevgili birisine çok teşekkür ederiz.
"gel beraber çıkalım bu yollara, yalnız çekilmiyor dünyanın kahrı" diyor ya, ben daha bir şey demiyorum.

 Ben yine pasaportumu elime aldım. Valiz odada yerde duruyor ve hala açık. İki ülkeye göre, iki mevsimlik  bir valiz yapıyoruz. Çok acayip. Parmak arası terliğin yanında yün hırka var. İco arıyor diyor "ne koyalım", ben diyorum ki "3 pantolon, 3 tişört, 3 kazak koy. üşürsek kazakları giyeriz, yanarsak çıkarırız." Boşa demiyorlar kılavuzu karga olanın... Ben Bangaldeş e ilk gittiğimde valiz bile götürmemiştim. 1 haftalık yola el çantası kadar bir çantayla gittim. Sonradan sonradan büyüdü benim valizler. Kıyafet taşımaya üşendiğimden sevmiyorum büyük valiz yapmayı. E zaten giymiyorum da. Hep aynı şeyleri giyiyorum, emin olduğum aslında rahat olduğum şeyleri. Bi de mevsim ayarı tutturabilsem! Sadece geçen kış Paris valizinde çok başarılıydım. Eksi bilmem kaç derecede kar yağıyordu ve sonunda ben ayağımda bot ve üzerimde montla yakalayabilmiştim iklimsel şartları. Halbuki Şangay dan Kunming e geçtiğim gün hava sıcaklığı 15 derece birden düşünce incecik tişörtüm ve ben dımdızlak kalakalmıştık hava alanında. Ya da Dubai'ye indiğimizde parmak arası terliklerimize inat yağan yağmur? Ulan kaç kere indik o Dubai'ye yağmaz yağmaz da benim parmak arası terlik giydiğim gün yağar! Yağar ki ayağım terlikten kayıp yere yapışayım. Bangladeş  25 derece, Çin 5 derece. Bana mont bulmasalardı artık orda da otelin battaniyesini sırtıma alıp gezerdim sokakta. Gerçi terliklerini çaldım ama olsun.
En kolayı yaz valizi: bikini, şort, tişört. Sırt çantasına sığıyorlar valla, ne güzel. Bir de benim gibi otellerde ki havlulara, nevresimlere takık biri değilseniz ve saçlarınızı da pek kurutmuyorsanız baya bir yer kalıyor valizde. Şimdi tek sorun şu: dolgu topuklu siyah mı, ince topuklu gri mi?

2 yorum:

  1. Ya ikisini de al o zaman ben ikisini de giydirebilirim sana :)))))

    YanıtlaSil
  2. Daha fazla düşünmeyeceğim valizi ! Of lokumlar geldi aklıma ..

    YanıtlaSil