18 Mayıs 2011 Çarşamba

BARİKA HALA GİDİYOR, MAŞALLAHI VAR!



Bakınız ta Ocak ayında ne yazmışım: http://barikaninkuyusu.blogspot.com/2011/01/barika-nereye-gidiyor.html?spref=b

Aylardan ne olmuş: Mayıs. Durumda nasıl bir iyileşme var, söyleyeyim: dün gece "ezikböcek" tarafından yanlardan simit bağlamış olduğuma dair alaylara konu edildim. Olacak iş mi? Oldu bile. Bisiklet alacağım kendime! Sonra d agidip sahilde bineceğim. Böyle bacak kaslarım ve popom oturmama izin vermeyecek kadar ağrıyana kadar bineceğim. Yahut Bostancı sahilden Kartal a kadar koşacağım, olmadı sahil şeridinden İzmit e kadar yürüyeceğim. Yüzeceğim! Nereden nereye bilemedim ama Adalara gidesim var epeydir.
Ya bir şey yapmam lazım yoksa bu yaz bikini niyetine çarşaf dolayacağım kendime. Hadi onu da geçtim kıyafetlerime sığmayacağım yakında e dolayısıyla da dolabı kaldırıp atıp, baştan kurmam gerekecek. Masrafa gel!
Şu diyet ürün reklamlarında neden hep beli kanadı ve hatta kıçı gayet standart ölçülerde kadınlar oynuyor? Ne şimdi bu? Zaten o epilasyon aletlerinin reklamlarında ki kadınlarda da tek tel tüy olmaz. Tamam bende mağara adamı gibi kadını koyun demiyorum da ama yani bir inandırıcılık eksikliği yok mu?
Kırmızı elbisesine "güya" sığmaya çalışan kadın, sana seslenyorum, de geettttttttt!! Hasta etme adamı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder