10 Mayıs 2013 Cuma

HAYIRLI BİR İŞ

Herkese Merhaba,

Valla tuhaf bir giriş oldu bence de, haklısınız ama bundan sonrası da tuhaf. Tuhaf derken iyi tuhaf.

Kendi kendine dönmeye çalışan ama bizim ikide bir çomak soktuğumuz sevgili dünyamız acılar içinde kıvranırken, sizin bizim gibi sağına soluna sadece laf yetiştirmeyip bir kaç adım ötesine geçen insanlar var. Aha da bu insanlar çevredir, ekodur bilmem ne diye kendilerine iş yaratan (!) ve icat çıkaran (!) davranışlarda bulunuyorlar.

Bu hafta sonu da yine hayırlı bir iş için yollardalar. Konu mühim, destek daha da mühim. Aşağıdaki iki satır şeyi okursanız zaten anlayacaksınız. Haydi bakalım.

Ben elçiyim, zevali size...


"Efendim bu hafta sonu yollardayız. Bir kez daha kendini aşmanın, istediğinde bedenin yapabileceklerine şahit olmanın en güzel hallerinden birini yaşamayı umuyorum. Runtalya maratonundan sonra Bozcaada Maratonunda 10k koşmak üzere yollara düşüyorum. Parkur zorluymuş, bol yokuşlu tırmanışlıymış gidip yerinde göreceğiz, yine öncelikle parkuru bitirmeye çalışacağım, süre falan sonradan gelir diyerek.
Peki neden gidiyorum, koşuyorum derseniz Runtalya'da olduğu gibi Buğday Derneği Tohum Takas Ağı projesi için.
Nedir Tohum Takas Ağı Projesi?
Tükenmekte olan atalık tohumlarımızı bulunması ve ekiminin yaygınlaştırılması için canla başla çalışılan projedir. Çünkü her şey tohumla başlar, o tohumlarki geçmişin bilgeliğini bugüne taşır, geleceğin teminatı, çocuklarımızın rıskı, mutlu ve kendine yeten bir hayatın simgesi olur.
Dört bir yanımızı GDO'lu pirinçler ve nicesi sarmadan, Monstato tohumlarımızı ticari mal haline getirmeden, sağlığımızı bağımsızlığımızı elimizden almadan;
Sizde bu projeye destek olmak isterseniz-ki bence olun-
Projeyle ilgili detaylı bilgi için: http://yasasintohumlar.org/
Havale / EFT ile bağış için:
Alıcı Adı: Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği
Garanti Bankası Karaköy Şubesi Şube No: 400 Hesap No: 6295240
IBAN: TR67 0006 2000 4000 0006 2952 40
(Lütfen banka ödemelerinde açıklama kısmına "AA, ghasi, ADIN SOYADIN" yazmayı unutmayınız!)
Kredi Kartı ile bağış için:
https://www.bugday.org/portal/BagisAdimAdim.php
(Lütfen koşuculardan "Gizem Hasırcıoğlu- ghasi" i seçmeyi unutmayınız!)
PayPal ile bağış için:
https://www.bugday.org/portal/BagisAdimAdimPayPal.php
(Lütfen koşuculardan "Gizem Hasırcıoğlu- ghasi" i seçmeyi unutmayınız!)"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder