22 Nisan 2012 Pazar

EVREN

Zamaninda ağzıma tıkilmis kelimeler nedeniyle cevap veremedigim şeyler var ve tek söyleyeceğim :
Yeni Türkü - Böyle Gitmez
http://www.youtube.com/watch?v=PSzuf6ZC-Dw&feature=youtube_gdata_player

Bir de kafamın icinde dönenler var, onlar da öylece gitmiyorlar. Çünkü evren bana hiç yardımcı olmuyor. Otogarda yüzlerce otobüs varken tam önümde Sivas otobüsü duruyor. Arkamda isim anahtarliklar satan cocuğun tezgahında o isim gözüme çarpıyor ki daha önce o ismin anahtarligini hiç görmemiştim. Algıda secicilik de olabilir. Onun oradan yüzlerce hikaye çıkarabileceğini bildigim için kendimi insanları sanki ona anlatacakmış gibi incelerken buluyorum. Evrenin ben taaa....neyse ya. Bu da onun isi tabi. Bizi bir yerlerden alıp bir yerlere koymak. Bugun Çeşme yolunda denize sıfır çalan bu şarkı ile ben de başka bir yere kondum. İyi seyahatler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder