17 Haziran 2011 Cuma

ANKARA YA DOLU YAĞMIŞ, GÖRDÜN MÜ?


Arkadaşım, aylardan ne? Haziran. Yani, yanisi aslında normal yayın akışına göre yaz mevsiminde olmalıyız. Ama, aması dün Angaraya dolu, bugün İstanbula yağmur. Yarın kimbilir nereye ne yağacak. Plan bozmakta üstüne yok hava koşullarının. Akşamında ertesi gün için bantlı ve topuklu lila ayakkabılarımı giymeyi planlarken; sabahında gökyüzünü yine Londra dan hallice görünce spor ayakkabıya talim. Etek konusuna hiç girmiyorum. Normalde bile bunları giymek için bahane uydurabilirken ben; karar verebildiğim nadir zamanlarda da iklim şartları müsaade etmiyor. Çok üzülüyorum. Geçen sene Park Bravo nun outletinde ki ölüm indiriminden 15 tl ye aldığım beyaz topuklularımı en son bir "fetişist" uğruna giymiştim. Ayıp oluyor ayakkabıya...
Hadi bu plan bozucuyu geçtim, ya bizim (bkz: obsesifmakinist) Yunanistan tatili kararı verdiğimiz dönemde "komşi" de ki ekonomik buhran sebepli halk ayaklanması? Utanmasa Balkan savaşı çıkacak (tövbeler tövbesi) !
Sorarım size: bu hayatta, bu hayata dair plan yapmak kadar saçma ne var? Fırt fırt bozuluyor zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder