27 Mayıs 2012 Pazar

GEREKSİZ

Sabırlı erkekler, sabırsız erkekler... Sabır ve erkek, aynı cümlenin icine oturmuyor. Su anda önümde bir kahve fincanı ve bir şarap kadehi duruyor. İkisi de boş. Onceden, yaptıklarımı ya da söylediklerimi bu kaplardan hangisini seçtiğimin etkilediğini sanıyordum. Sonra birisi bana bir cümle okuttu: "Sarhosken söylenen her şey, ayıkken düşünülmüştür." Son zamanlarda duydugum en doğru cümle olabilir. Kendimi düşündüm, evet, ben de sadece cesaret bulmak için bahane ediyorum şarabı. Çünkü söyleyeceklerim de, yapacaklarım da çok onceden belli aslında ve ben dahil kimseyi şaşırtmıyor sonuclar. O kadar ki, sonradan anlattığım insanlar "belliydi zaten" diyebiliyorlar. Kendimi kandıramadigim gibi onları da kandiramiyorum. Zaten hep niyetimiz belli değil mıdır? Daha ilk dakikadan hatta saniyeden, o ikircikli hissin gelip oturduğu andan itibaren. Sonrasında ki süreci istediğiniz, istediğimiz kadar uzatalım; aynı yere çıkarız. Çıkacağız. Sabırlı ve sabırsız erkekler... Sabır, hep benim iyi bir huyumdu ama bazı konularda çok istemekten kaynaklı sabırsızlığım da hakikaten beni yoruyor. Önümde şimdi o sarap kadehi ve kahve fincaninin yaninda bir de çilekli çikolata var. Bu durumda bilin bakalım hangisini sectim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder